poniedziałek, 7 listopada 2011

Cześć! Przepraszam,  rzadziej dodaje notki na bloga i to wszystko wina szkoły...  W wolnych chwilach, czytam, siedzę na gg, ale tego wolnego czasu mam mało! Teraz przez 3 dni z rzędu mam spotkania samorządu, bo andrzejki za 3 tygodnie, a do przygotowań andrzejek szkolnych została kupa roboty! Czasem piszę recenzje na moim drugim blogu cool książki click!, niedawno wstawiłam recenzje "Spalonej Róży" i proszę o komentarze.
Obiecuję, że nadrobię zaległości w weekend!

Arielle Kebbel czyli Lexi z "Pamiętników Wampirów" mimo swojej krótkiej roli w tym serialu, polubiłam ją bardziej niż Ninę Dobrev grającą Elenę

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Lexi! ;) Ale Nine oczywiście też ;)
    szkoła ;<


    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jak wpadniesz do mnie ;) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo natchnęłaś mnie na czytanie książki tak jakoś :) Dzięki :)
    Poza tym przypomniałaś mi o Andrzejkach! W sumie ich nie obchodzę, więc może teraz zrobię wyjątek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, ja tez mam dośc szkoły

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ten ból z brakiem czasu ;/
    Zapraszam do mnie po długiej nie obecności

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie