poniedziałek, 10 października 2011

Włosy-zdjęcie

Hej!:) Jak wam minął dzień? Z tego co czytałam na blogach nie tylko u nas jest taka pogoda jaka jest:/. Deszcz, wiatr i niskie temperatury, brrrrr. Szczerza mówiąc pomimo pogody dzień nie był taki zły. Pierwsze 4 lekcje byłam na sali gimnastycznej, ponieważ było przedstawienie z okazji dnia patrona w którym brałam z Patrykiem udział. Po pozostałych 2 lekcjach na których byłam poszłam do fryzjera od którego wróciłam zadowolona.  Później robiłyśmy ostatnie zakupy z mamą, bo jutro Filip będzie miał wyrządzone urodziny (szczerze, mówiąc nie wiem dlaczego jutro, a nie 12 tak jak powinny być). Teraz siedzę przed komputerem przykryta kocem i pałaszując orzeszki:D.
Tak, znowu fotka w kiblu;p
Orzeszki<3 hahaha   
 
Jeju zaraz idę zobaczyć czy przyszły moje bransoletki a piździ jak cholera:(

17 komentarzy:

  1. spoko mija ale sie nie wyrabiam :<

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda chyba w całej Polsce jest nieciekawa!:(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna fotka ;]
    lubie te orzeszki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie. Masz śliczne włoski:3 A i ja uwielbiam te orzeszki:D Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweet focia w wc musi być ! ;D
    haha <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te orzeszki :D u mnie tez nieciekawie :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog Ci się podoba dodaj go do obserwowanych, mi będzie bardzo miło ;3

    i równiez się odwdzięczę ! ;>


    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dzień był nawet fajny ale wiało :) u mnie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna focia :)
    pogoda nie zbyt fajna cały czas pada masakra ;/
    Zapraszam
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna fryzurka ;)!
    orzeszki <3

    distuuurbia.blogspot.com ,
    obserwujemy ? ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie