niedziela, 9 października 2011

Cześć! Na początku chciałabym podziękować za mile komentarze pod ostatnim postem. Z chęcią pokazałabym wam choć jedną z moich prac, ale na razie żadna nie nadaje się do publikacji. Moje wczorajsze plany szlak trafił-do żadnego fryzjera mnie nie przyjęli, Nika nie mogła przyjechać (ale przyjedzie dzisiaj!) tylko wypad z Sandrą do miasta się udał, chodź na końcu złapał nas deszcz. Kupiłam sobie takie długaśne kolczyki w croppie która postaram wam się pokazać w następnym poście.
 Kocham tą piosenkę!


A i biorę udział w konkursie u Alice Cross click!

15 komentarzy:

  1. udanej niedzieli! fajna piosenka :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda (przynjamniej u mnie) nie zachęca do niczegoo;P.
    Długaaaśne kolczyki z chęcią zobaczę;p.
    Zapraszam do siebie;p!
    Obserwujemy??;).

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia<33
    Zapraszam jasicastyl.blogspot.com
    Obserwujemy?=pisz!:***

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna piosenka, niedziela chyba nikomu sie nie udala :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te piosenkę :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. miałaś dodać zdjęcie swoich włosów !

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie . ; D
    już cie dodałam .

    http://natalka-poleca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też biorę udział w konkursie u Alice... :)
    jasne, obserwujemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za komentarz, a to jest piosenka, którą uwielbiam śpiewać na śmieszny sposób;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie