sobota, 10 września 2011

2 dni

Cześć kochani!Wczoraj nic nie pisałam, bo miałam małą (czyt. wielką) sprzeczkę z rodzicami o porządek w pokoju. Oczywiście sprzeczka odbyła się o jakże udanej próbie Taktu. Dostałam się  do zespołu!:) Wczoraj uczyłam się maszerować. Wbrew pozorom nie jest tak łatwo opanować to do perfekcji, dzisiaj też była próba. Dzisiaj było dużo ciekawiej, uczyłam się komend i młynka- rzeczy które są niezbędne na przemarszach.  Muszę przyznać, że jest tam naprawdę świetnie! W piątek kolejna próba! Dziękuję wszystkim którzy trzymali kciuki ( i tym którzy nie trzymali też)!:)


Piosenka na dziś:

 

11 komentarzy:

  1. świetnie! to kiedy będziesz mieć pierwszy występ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. póki co nie, rozpoczęłam liceum i naprawdę mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dostania sie do zespołu :)
    Dodaje do obserwacji , i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje ze sie dostalas ! :))

    oo to zapraszma na ich strone internetowa! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie tą piosenkę ale wszędzie jej pełno xDD
    Dostałaś się do zespołu, faaajnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest najpiękniejsza piosenka rihanny :) miłe wspomnienia związane z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odezwała się ta która codziennie pisze ;pp

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie