wtorek, 18 października 2011

Praca konkursowa

Siemanko kochani!:) Dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami moją pracą konkursową (o konkursie wspominałam  we wcześniejszym poście) . Temat konkursu to: Gdybyś znalazła się na miejscu bohaterki, kogo byś wybrała: Demona czy Anioła? Uzasadnij swój  wybór.
A więc moja odpowiedź:
Anioł z nieba czy demon z piekła? Większość oczywiście wybrała by tego pierwszego, ale dlaczego? Dlatego, że niebo kojarzy nam się dobrze, czy dlatego, że w piekle są same potwory czychające na niewinne ludzkie dusze? Czy demon nie ma prawa do prawdziwej miłości? Czy zawsze musimy wybierać to co dla nas odpowiednie, a nie to co chcemy?  Jeśliby mu naprawdę zależalo to dlaczego nie mogłabym wybrać demona?! Tak wybrałabym go! Kierowałabym się miłością, ale nie tylko. Emanujący od niego seks, urocza buźka i tajemnica. Nie okłamujmy się, partner anioł byłby przy nas zawsze w przyjemnych chwilach. A co by było gdy musiał się zmierzyć z królestwem piekła?  Proste, zniknąłby. Nasz ukochany demon byłby przy nas zawsze. Co prawda nie byłby taki "święty" jak anioł w kilku znaczeniach tego słowa, ale co tam! Chrzciwy, denerwujący, zadufany w sobie oraz   pełno innych wad. W końcu to demon. Ale kochałby mnie, oraz się o mnie troszczył i to mi wystarczy! A dlaczego większość osób wybrałaby anioła tego nie wiem. Ja mam swoje przekonania i przy nich pozostanę!


I jak? Może być?
Czekam na szczere opinie:)))

Dzisiaj dzień minął w miarę dobrze, jutro nie mamy 2 ostatnich lekcji, więc będziemy mieli ich tylko 5. Po szkole chce się przejść na basen. Dzisiaj po szkole byłam z mamą poszukać jakiś butów na zimę i z nalazłam takie jak mi się podobają. Pokaże wam je w najbliższym  czasie razem ze sweterkiem. Coś długi się zrobił ten post. Bay:*



12 komentarzy:

  1. szczerze?! bardzo ładnie to napisałaś, super że Demona wybrałaś, też bym go wybrała:) pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na buty :)
    wypracowanie piękne :) :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz dobrze 2 ostatnich lekcji nie masz.
    zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemnie się czyta tą pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna♥ Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. może emanujący od niego seksapil a nie seks nie wiem.. ale ogólnie bardzo fajnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jasne że dodajemy ; ) a tak szczerze powiedziawszy, a raczej napisawszy :P pięknie to napisałaś, też bym wybrała tą stronę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie wszytskie demony pociągają, łobuzy ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie