środa, 30 listopada 2011

Witajcie! Tak, żyję, choć ostatnio nie dawałam tego żadnych znaków.  Uczę się, czytam, czasem spotykam z przyjaciółmi i tak mi mija życie...  Dzisiaj były andrzejki w szkole. Ze względu na to, że sprzedawałam ciasta nie było mnie na lekcjach. Co prawda nie mogę patrzeć na ciasta, chyba każdy by nie mógł krojąc je i nakładając przez 6 godzin. Po andrzejkach poszłam na salę gimnastyczną- nasza klasa miała w-f i chciałam poczekać za Niką, bo to była ostatnie lekcja. Niedługo wycieczka, Teatr Wielki w Poznaniu i Termy Maltańskie- to cele wycieczki. Dwa dni przed wycieczką mikołajki, za którymi czekam.
A oto kilka naprawdę fajnych piosenek, jeśli chcesz odsłuchać kliknij na tytuł:

Paramore "Ignorance"
Paramore "My hero"
Paramore "Missery business"
Skye Sweetname "Kiss a girl"
Avril Lavigne "Smile"
Avril Lvigne "What the hell"
Avril Lavigne "My happy ending"
LMFAO "Sexy and i know it"
Volver "Volveremos"

 Mogłabym jeszcze tak wymieniać i wymieniać:)

Bye:*

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie