czwartek, 6 października 2011

"Jutro jest zawsze czyste, nieskalane żadnym błędem."

Cześć! Dzisiejszy dzień-nuda. Kartkówka z historii (4) i niemieckiego, po czym wykład pani od matmy, że cofamy się w rozwoju przy rozdawaniu kolejnych kartkówek (i zdziwienie:4). Potem generalna próba przedstawienia na dzień patrona i do domku. W poniedziałek przelałam pieniądze za bazy i czekam aż dojdą. Mam nadzieję, że do soboty dojdą, bo w sobotę przyjeżdża Nika i będziemy robić stylizacje. Włosami nie mam na razie okazji się pochwalić, bo nie mam głowy do robienia zdjęć w tygodniu. Przy okazji bierze mnie jakieś masakryczne przeziębienie. Czekam aż dodadzą do neta czwarty odcinek trzeciego sezonu "Pamiętników Wampirów" z boskim Ianem Somerhalderem!


16 komentarzy:

  1. o mój ulubieniec zapraszam do mnie może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. nasza pani też mówi że cofamy sie w rozwoju, toż to skandal jest ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oon jest boooski :D :*
    gratuluję historii, jeśli o ten przedmiot chodzi to osobiście cieszę się z 2 ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan Przystojniaczek ohh :*:*cudowny ;D:D:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję dobrych ocen;)

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ikonka z obserwatorami nie chce się wyświetlić ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. cytat mowi prawde ;)(temat), ja wole tego 2 :)) nie wiem czemu xD ale ten tez jest niezly :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj życzę zdrowia ;*ja od półtora tygodnia już choruje -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję czwóreczki z historii:) Dodałam się do obserwatorów:) Zapraszam ciebie na mojego niedawno założonego bloga http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło jeśli dodasz się do obserwatorów:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje, bardzo dobre ocenki łapiesz:) pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji+ robie wyprzedaż szafy,może coś Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm...aż mi się ciepło zrobiło.;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajj kocham go, ma takie hipnotyzujące spojrzenie;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie