poniedziałek, 17 października 2011

poniedziałek

Cześć! Jak wam minął poniedziałek po dłuższym weekendzie? Mi w miarę. Co prawda miałam dzisiaj trzy matmy (nie wiem jak to przeżyłam) ale było w miarę. W środę mamy zajęcie z terapeutami czy coś takiego. Jutro spotkanie samorządu-niestety.  Dzisiaj kupiłam sobie czarny sweterek w prymusie. Uwielbiam ten sklep, ceny są normalne, a nie da się z niego wyjść z pustymi rękami.  Jutro sprawdzian z polskiego (dzisiaj był z matmy) da się jakoś przeżyć, ale trzeba się uczyć. Muszę jeszcze przeczytać lekturę, nudna jak flaki z olejem. 

Szczerze mówiąc ostatnio nie wiem o czy pisać... Cały czas czekam na wyniki konkursu w którym nagrodą jest książka "Demony: Pokusa". Wczoraj się zakończył, teraz tylko czekać.
No to chyba wszystko. Papa

10 komentarzy:

  1. również czekam na wyniki konkursu :)
    u mnie poniedziałek pracowity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie poniedziałek minął bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie poniedziałek minął całkiem, całkiem. Więcej na moim blogu oczywiście:> Ale masz jutro pracowity dzień o.O Powodzenia♥

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się jedna piosenka Dżemu " kołysanka " chyba ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ta szkoła ;/
    fajna piosenka ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ta szkoła mnie również dobija.. a piosenka świetna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie