czwartek, 3 listopada 2011

Wyniki konkursu na pozmierzchu.pl

Siemanko kochani! Co tam u was? Ja dzisiaj miałam naprawdę świetny dzień! Lekcje w szkole minęły szybko, po szkole gdy wróciłam do domu sprawdziłam pocztę i była tam jedna wiadomość. Była ona od ludzi w wydawnictwa dolnośląskiego. Informowała ona o tym, że wygrałam książkę "Demony;Pokusa" byłam bardzo zdziwiona, bo o mailach pisali już dawno i nie spodziewałam się go. By wysłali książkę musiałam wydrukować i wypisać ankietę, po czym ją wysłać. Na szczęście zabrałam się z dziadkiem do Wrześni i od razu wysłałam ankietą-oczywiście priorytetem by szybciej doszła. Liczę, że książka dojdzie w miarę szybko. Po przeczytaniu na pewni dodam recenzję na bloga z recenzjami click!. Niedawno dodałam nową recenzję;)
Buziole;)

6 komentarzy:

  1. ja też ostatnio wygrałem książkę, bardzo ciekawa :) ale baaardzo gruba!

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiem, trochę ciekawa, nazywa się "Adwokat Diabła"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle czekam na notkę ale jej nie widać! Hallooo ? Jesteś ? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie