niedziela, 18 września 2011

weekend

Hello Dear! W piątek przed zajęciami w Taktu, poleciałam do miasta kupić buty. Wreszcie znalazłam odpowiednie dla siebie:)

Boti, 69.99


 
         
Większość soboty przesiedziałam w domu, dopiero ok. 17.20 pojechałam do Wrześni, ponieważ miałam mówić wiersz na cmentarzu z okazji obchodów zbrodni Sowieckiej (więcej tu: click!). W domu byłam jakoś o 18.30. Niedzielę spędziłam również nudno, jedynym jej plusem było obejrzenie pierwszego odcinka trzeciego sezonu "Pamiętników Wampirów".

Ojeju! Jak brakuje mi dni gdy mogłam bezkarnie wylegiwać się na plaży;(
Z Patrykiem na wycieczce klasowej nad morzem  
 
Polecam: byilo.pl

8 komentarzy:

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie