sobota, 24 września 2011

Johnny English

Cześć kochani! Przepraszam za długą nieobecność, w czwartek próbowałam się uczyć na sprawdzian z angielskiego (co mi nie wyszło), a wczoraj ok.19.00 pojechałam z Patrykiem i Dagmarą do kina do Gniezna i wróciliśmy ok. 23.20 więc rozumiecie:) Byliśmy na filmie "Johny English: Reaktywacja". Była to komedia ze wszystkim znanym Jasiem Fasola. Muszę polecić ten film, bo to naprawdę dobra komedia!




Gdy zobaczyłam jak Agata obcięła włosy, pomyślałam, że też bym mogła coś zrobić z moimi. Macie może jakieś propozycje? Później poszperam trochę w necie i może coś znajdę. Może fryzjerka coś zaproponuje jak pojedziemy z mamą.  Niestety nie mogłam zrobić zdjęcia produktów, które kupiłam z Niką, ale znalazłam zdjęcia tych produktów w internecie:
Dezodorant Playboy, Drogeria Natura ok.10zł 
Ziaja maska z zieloną glinką, Drogeria Natura 6.99zł.
Pokażę wam również bransoletkę którą mama mi kupiła:
Oriflame, ok.11zł
Jeśli się nie mylę pieniądze z zakupu bransoletek pójdą na fundację SOS Wioski Dziecięce.
To chyba wszystko. Na razie!

7 komentarzy:

  1. bransoletka jest genialna ;)) naprawdę ;)) i dezodorant playboy mam the same ;))
    a Jasia fasole uwielbiam ! dlatego z całą pewnością wybiorę się na ten film <3

    OdpowiedzUsuń
  2. musze obejrzeć ten film ;D
    fajna bransoletka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmy z Atkinsonem sa genialne, uwiebiam go! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie była promocja 2 playboye za 13 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. film z nim jak zawsze spoko.
    perfumy i inne rzeczy z Playboya są zarąbiste :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie