poniedziałek, 12 września 2011

Shopping cz.1

Cześć kochani!Dzisiaj w szkole było całkiem całkiem. Na niemiecki i matmie sprzedawałyśmy z Lucyną kalendarzyki na rzecz fundacji "Pomóż i ty". Dwie kartkówki-angielski i niemiecki. Zaraz po szkole poszłam na zakupy. Pochodziłam trochę po mieście i kupiłam dwie pary kolczyków i jeansy w Prymusie. Jutro zakupów część dalsza- idę po zegarek do Butiku, muszę sobie kupić buty już na jesień (o zgrozo, jesień!) i zobaczę co jeszcze:D. Będę miała dużo czasu, bo na 16.00 rodzice są umówieni, na jakąś rozmowę w przedszkolu. Filip idzie do przedszkola.Jutro po zakupach wstawię foto kupionych rzeczy.

Kocham łazić po sklepach<3

7 komentarzy:

  1. No no no, czekam na zdjęcia nabytków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj ja etz uwkielbiam zakupy ;d chodzic przymierzac i kupowac ;d miodzio! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam łazić po sklepach < 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaż koniecznie buty jakie sobie kupisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam jak odliczałam czas i pisałam na kartce ile minut zostało do końca lekcji ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tak nie poprawia nastroju jak ZAKUPY <3 Ooooo Blake Lively, kocham ją, jestem jej fanką <33333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie