poniedziałek, 5 września 2011

Takt

Dzisiejszy dzień w szkole był dość męczący. Nie było jakoś szczególnie źle, ale po wakacjach siedem lekcji może się wydać dość męczące. Po szkole poleciałam kupić bezbarwny lakier i poszłam do babci. Od babci z mamą do salonu mebli Vox gdzie pokazała mi meble które się jej podobają do mojego nowego pokoju. Muszę przyznać, że były fajne. Siedziałyśmy tam ok. godziny, bo mama zdecydowała się kupić te meble. Facet z którym mama to załatwiała był wręcz komiczny. Ciągle żartował i udało nam się jakoś z nim przesiedzieć.  Jakiś czas temu postanowiłam sobie, że zapiszę się do zespołu tanecznego Takt który działa w domu kultury. Zobaczymy co z tego wyjdzie, idę tam w piątek. Wieczorem wyskrobię coś jeszcze;)

 Piosenka na dziś:
 

5 komentarzy:

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie