sobota, 17 września 2011

Współpraca z By ilo

Siemka kochani! Na pewno zauważyliście, że na moim blogu pojawił się baner firmy  By ilo z którą podjęłam współpracę. Mają wspaniałą biżuterię. Zobaczcie sami:
Małe cudeńka-bransoletki firmy By ilo z ozdobną zawieszką o wymiarach 21mm x 1,5mm wykonaną ze stopu niklu i chromu czyli stali szlachetnej. Jest twardsza niż srebro, nie ciemnieje i nie ściera się oraz ładnie błyszczy. Zawieszka jest zamieszczona na woskowym lub satynowym sznureczku. Do każdej bransoletki można dodać koraliki które wyglądają jak ręcznie malowane. Oczywiście najważniejszy jest grawer ręczny  na zawieszce. Wygrawerować możesz wszystko, imiona, daty urodzenia, cytaty czy cokolwiek innego. Bransoletki przeznaczone są dla wszystkich. W ofercie firmy By ilo są dostępne również naszyjniki, kolczyki, breloki do kluczy, wózków, oraz bransoletki na kostkę i dla niemowląt. Całość jest pakowana w śliczny woreczek lub ns życzenie klienta w ozdobne pudełeczko





Koraliki na bransoletki
.
Na stronie firmy By ilo click! znajdziecie dużo zdjęć takiej biżuterii. Zamawiając można wybrać kolor i typ sznureczka, jakie ozdoby oraz jaki  napis wygrawerować. Wyżej podałam tylko kilka przykładowych modeli bransoletek, więcej można zobaczyć na stronie internetowej którą podałam wyżej i link do strony zawsze jest w "Polecanych stronach".

Jeśli spodobały wam się bransoletki możecie wygrać takie w konkursie który firma By ilo organizuje na swoim blogu click!

Dla fanów na fb 5% zniżki click!

Wszystkie linki do stron By ilo znajdziecie również w "Polecanych stronach".

W środę kolejny artykuł o biżuterii firmy By ilo!

11 komentarzy:

  1. woooow świetna jest ta biżuteria ;D sporo już o niej słyszałam i bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tej biżuterii :)
    i co? oni ci prześlą bransoletkę czy co tam? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a na czym polega wasza współpraca teraz?

    OdpowiedzUsuń
  4. wysyłają mi produkt a ja potem reklamuję go na zasadzie stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne bransoletki

    aleksandra-foruna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam by ilo < 33

    OdpowiedzUsuń
  8. tez chce z nimi wspolpracowac;d

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie