poniedziałek, 19 września 2011

monday.

Hej kochani! Jak minął poniedziałek? Muszę przyznać, że mój nie był zły, 6 lekcji zleciało dość szybko. Na matematyce mięliśmy kartkówkę, ale chyba mi dobrze poszła:) ogólnie nie przepadam za matmą.  Chłopacy
chcieli wiać z wychowania do życia w rodzinie (oni mieli w tym tygodniu i zostawali dłużej). Nie udało się m to, ponieważ akurat nauczycielka która stała na dyżurze to była pani od wychowania. Nie będę już was zanudzać tylko pokażę jedną z wielu fotek którą zrobiłam w szkole gdy Nika robiła zadanie domowe/
A tam w tle Nika męczy się na zadaniem
Wreszcie możecie zobaczyć bluzę którą kupiłam jakiś czas temu, może dokładnie jej nie widać, ale jest:)
W środę miał być artykuł o biżuterii By Ilo, ale ze względu na wyjście z Niką, artykuł dodam jutro;)
No to chyba wszystko. Goodbye!
Polecam: byilo.pl 

9 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :) Widzę że też bardzo lubisz pamiętniki wampirów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweet focia w lustrze musi być :p
    lubię szare bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na artykuł o biżuterii ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem chory :/ Ale mam nadzieję że szybko wyzdrowieję

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna bluza
    Poza tym świetny blog,dodaje do obserwowanych i licze na to samo ;)
    www.miss-popy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny oraz komentarza :)
    Ciekawy blog :) Zapraszam do mnie ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no bardzo kiepsko widać bluzę :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie