wtorek, 13 września 2011

Zakupy/Monster High

Cześć!:* Dzisiaj jak wiadomo po lekcjach znów poszłam na miasto. Niestety dzisiejsze wyjście nie było zbyt udane, bo nic nie kupiłam;/. Ale w tym tygodniu muszę tak jeszcze kupić buty. Zastanawiam się nad kupnem ich na stronie czasnabuty.pl, ale nie jestem zwolenniczką kupowania przez butów przez internet. Zamieszczam foto, wczorajszych zakupów. Przepraszam, że zamieszczam zdjęcia jednego kolczyka z pary, ale drugi gdzieś leży, bo go nie noszę, dlatego, że w jednym uchu mam 3 dziurki, a w drugim 1.
  
Jeansy rurki, prymus 39.90







 











 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ostatnio bardzo głośno zrobiło się o książce Monster High. Muszę przyznać, że opis książki bardzo mnie zaciekawił i z chęcią bym ją sobie kupiła. Byłby to miły odskok od książek typu "Upadli" czy "Zmierzch" które ostatnio czytam. Niestety gdybym znowu kupiła sobie książkę zostałabym wyrzucona z domu przez mamę. Szczególnie, że jak pisałam wcześniej w październiku jest premiera "Spalonej".



 Ciekawa okładka prawda?  Zamiast buźki Hello Kitty czaszka z kokardką;))

8 komentarzy:

  1. Dziękuję :) również dodaję do obserwowanych. A może wypożyczyłabyś ją z biblioteki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. książka może być fajna D: .

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie tanie spodnie :o
    o widzę że na paznokciach masz french'a :)
    polecam ci w 100% buty ze strony czasnabuty.pl mam już 4 pary i jestem niesamowicie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne jeansy! co do książki, sama okładka jest zachęcająca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne spodnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie kupiłabym butów na necie muszę przymierzyć obejrzeć.. tak jest bezpieczniej :D pozdrawiam i zapraszam :* obserwujemy?
    www.introvertx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ;) dodaję cię do obserwatorów, bo podoba mi się twój blog, liczę na to samo, i fajne fotki ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie