środa, 21 września 2011

Prezenty na dzien chłopca od firmy By ilo


Cześć kochani!:) Wczoraj miałam napisać artykuł, ale "za głupie odzywki" nie mogłam wczoraj wejść na komputer.
Jak wiecie 30 września jest dzień chłopca. Wiecie już co kupić swojemu chłopakowi, bratu czy najlepszemu przyjacielowi? Jeśli nie mogę wam podpowiedzieć. Firma By ilo ma w swojej ofercie męskie bransoletki, naszyjniki i jeśli chłopak nie lubi biżuterii breloczki. Na zawieszce możecie wygrawerować np, swoje imię by obdarowany pamiętał od kogo dostał ten wyjątkowy prezent.
Bransoletki na rękę:



Breloczki By ilo:



Duży breloczek

Mały breloczek. 
   
Naszyjniki męskie marki By ilo to stylowy dodatek dla każdego mężczyzny. Naszyjnik z woskowanego sznurka z regulacją długości, możliwe wykonanie z kilku kolorowych sznurków, błyszcząca zawieszka w dwóch rozmiarach oraz ręczny grawer. Na dzień dzisiejszy nie posiadam niestety zdjęć:(


I jak dziewczyny? Zdecydowane? To kupujemy :D na oficjalnej stronie marki By ilo click! lub aukcjach na allegro click!. Pamiętajcie fani na  facebook mają 5% zniżki click!. No to chyba wszystko. 3majcie się! Bye!

A i zapomniałabym, dzisiaj z Niką odwiedziłyśmy drogerie i kupiłam parę rzeczy. Jutro wam pokażę!:)

12 komentarzy:

  1. piękne są, ale przypuszczam że mój chłopak by tego nie nosił ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny prezent na dzień chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha xDD Dziękuje, po prostu trochę mnie poniosło ;p
    Fajne ale nie mam dla kogo kupić tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. my z naszymi kolegami fundujemy im kino :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie podobają mi się takie bransoletki!!
    obserwuje i liczę na to samo;)
    http://cottoncandy-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a w sumie to nie wiem, bo praktycznie mam wrażenie, że do zawsze mam ten ';DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. czemu tak mało piszesz na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne są te breloczki i bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te bransoletki.;D ból zatok to maskara. -.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie