poniedziałek, 3 października 2011

Bazy do bransoletek By ilo

Witajcie kochani!:* Dzisiaj chciałabym wam pokazać coś co na początku mi się w ogóle nie podobało, potem mnie urzekło i powymyślałam co można z tym zrobić a na samym końcu domyśliłam się do czego to służy. Panie i panowie oto bazy do bransoletek firmy By ilo! Jeśli masz bransoletkę np. z czerwonym sznureczkiem możesz zakupić kolejny sznureczek w innym kolorze. Chociaż z tą bazą można zrobić kilka innych rzeczy. Są bazy pojedyncze, podwójne i potrójne. Baza pojedyncza kosztuje 3zł, podwójna 6zł, a potrójna 9zł. Nie są to chyba wielkie koszty?  W najbliższym czasie gdy przyjdą moje bazy pokażę wam co można z nimi zrobić.



Kolorów baz jest dużo więcej, ja pokazuję tylko kilka przykładów
Jeśli chcesz bazę podwójną nic prostszego. Wybierasz sobie dwa kolory baz, podajesz podczas zamówienia i gotowe. Na przykład:
 To samo tyczy się baz potrójnych. Trzy kolory baz podajesz przy zamówieniu i jest jak chcesz! Na przykład


No i co? Podoba się? Odwiedzajcie mojego bloga i czekajcie na pomysły co można zrobić z bazami.

Kilka przydatnych linków.

 Oficjalna strona firmy By ilo byilo.pl na której znajdziesz więcej kolorów baz i będziesz mógł zamówić co tylko chcesz.
 
Oficjalny profil na portalu facebook facebook.com/byilo. Pamiętajcie fani na fejsie moją 5% zniżki!

Aukcje na allegro.pl

 I blog firmy By ilo stylebyilo.blogspot.com

Żegnajcie, niech moc będzie z wami;p

7 komentarzy:

  1. świetne one są! muszę sobie taką kupić + do tego taką mega zawieszkę i będzie git ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :) bransoletki sa sliczne, czekam na Twoje pomysly do wykorzytsania baz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahaha xDD tak wiem nie wysiliłam się ale przez pomyłkę, zrobiłam edit i już jest dobrze ;D
    Ciekawie wyglądają te bazy,
    to czekam na twoje rady co z nimi zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te bazy

    Giveaway na moim blogu http://vintagesrintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie