wtorek, 4 października 2011

Cześć kochani! Dzisiejszy dzień był dość nudny. Lekcje minęły dość szybko, po tym próba na przedstawienie na dzień patrona z której urwałam się najszybciej jak mogłam i poleciałam dokupić koraliki do bransoletki. Potem do domu. Mama dzisiaj przyniosła do domu stos książek psychologicznych które musi przeczytać. Nie jest z tego powodu jakoś zadowolona, ale trudno;p. Ostatnio toczymy małą bitwę o buty na zimę. Ja chcę glany, a mama koniecznie chce mi kupić kozaczki. Znając życie będzie tak, że mama będzie mi pokazywała rożne buty, żadne nie będą mi się podobać i kupimy takie jak ja chcę czyli w tym roku glany. Przeglądając stronę czasnabuty.pl podobne, chodź widziałam ładniejsze:)

2 komentarze:

  1. fajne są takie glane zdobione :)
    miałaś dodać zdjęcie włosków ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę też sobie skoczyć do sklepu z koralikami i ogarnać jakieś bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie