sobota, 15 października 2011

Cześć! Dawno nie pisałam, bo nie miałam kiedy. Wczoraj z moimi debilami (kocham was!) łaziliśmy po mieście, w końcu zatrzymaliśmy się na Koszarach i spędziliśmy tam z jakąś godzinę. Później konferencja na gg i tak zleciało. Dzisiaj wstałam po jedenastej, bo od 9.00 oglądałam "Pod osłoną nocy" i wreszcie skończyłam oglądać wszystkie odcinki. Teraz chce zacząć oglądać "The Secret Circle".  Strasznie się cieszę, że wczoraj było wolne. Wy też mieliście piątek wolny? Niestety weekend był dłuższy tylko o jeden dzień:(.

7 komentarzy:

  1. tak miałam wolne :D
    ale tylko jeden dzień który już miną :(

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam wolne, ale do 11 musiałam być w szkole, bo akademia i wgl . :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam każdy wolny dzień prócz niedzieli
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. UWAGA ! we wtorek o godzinie 14:30 będzie można się spotkać ze mną na chacie przy kamerce.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie