poniedziałek, 24 października 2011

Zimno.

Cześć kochani! Wiem, że długo nie pisałam, ale nauka i ogólnie nie miałam zbyt czasu na pisanie.  Ostatnimi dniami pogoda jest przytłaczająca. Jest ciągle zimno, a dzisiaj już szczególnie była masakra (a my debile byliśmy na długiej przerwie bez kurtek, pozdro Patryk, Nika i Kuba) . W szkole ogólnie się cała trzęsłam i było mi strasznie zimno. Z godzinę temu skończyłam czytać lekturę (dzisiaj miał być sprawdzian z niej, ale to szczegół i tak go nie było) teraz czytam "Błękitną Godzinę" od Niki. Lista książek które chce kupić jest długaaaaaaa. Szczerze mówiąc ostatnio nie wiem co pisać. W szkole jest ciągła monotonia. Bay:*

5 komentarzy:

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie