sobota, 8 października 2011

Manga

Hello! Jeszcze nigdy nie zdarzyło pisać notki o tej godzinie. Wczoraj nie pisałam nic, bo postanowiłam wrócić do rysowania mangi. Rysowałam do późna i  skończyłam późno w nocy.  Nie mogę powiedzieć, że rysuję tak jakbym chciała, ale praktyka czyni mistrza:). O 9.30 jadę do miasta. Znowu do fryzjera, bo chcę jeszcze coś poprawić przy włosach i umówiłam się z Sandrą. Później przyjeżdża Nika, bo musimy zrobić prezentację na angielski. To chyba wszystko, napiszę jeszcze coś wieczorem.
Chciałabym tak rysować!

11 komentarzy:

  1. lubię mangę, a już nie wspomnę o bajkach anime <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaż swoje prace na blogu! z przyjemnością je obejrzę :))) na pewno bardzo ładnie wychodzi Ci rysowanie! ja jestem totalnym antytalentem a tej dziedzinie ;) miłego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny rysunek ;3 tez chcę tak rysować ;p ;)

    zapraszam do mnie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że rysujesz i ćwiczysz ;)) powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię mangę. Pokaż swoje prace na blogu:3 Z miłą chęcią je obejrzę. Jestem pewna że ładnie Ci one wyszły:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez ;q
    uwielbiam anime, ale nie umiem tak rys. pf..
    lukaj do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny rysunek :) Sama rysowałaś?♥Pozdrawiam Obserwuję i zapraszam do mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny rysunek:)
    Zachęcam...zajrzyj do mnie konkurs do wygrania naszyjnik z River Island :)

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie