poniedziałek, 29 sierpnia 2011

"A potem wzeszło słońce i nastała szara rzeczywistość"-Cytaty z The Vampire Diares

Cześć!:) Z nudów przeglądałam Pamiętniki Wampirów w poszukiwaniu ciekawych cytatów. Znalazłam kilka i ciekawych i postanowiłam się nimi z Wami podzielić. Przypomniało mi się też kilka cytatów z serialu.
Cytaty z książki:

-Będziemy razem tacy szczęśliwi. Kiedy oni będą martwi, puszczę cię. Nie chciałam cię skrzywdzić tak naprawdę. Po prostu się rozgniewałam. - wyciągnęła smukłą rękę i pogłaskała go po policzku. - Przepraszam.
-Katherine - powiedział, wciąż się uśmiechając.
-Tak. - Nachyliła się bliżej.
-Katherine...
-Tak, Damonie?
-Idź do diabła.


"- Jej śmierć nauczyła mnie jednego- stwierdziła Sue- Mianowicie, że mogłaby spotkać każdą z nas. I nie wolno nam marnować chwili, bo nie wiadomo, jak długo jeszcze będziemy żyć.
- Być może sześćdziesiąt lat albo sześćdziesiąt minut- zgodziła się cicho Vickie- I każda z nas może umrzeć nawet dzisiaj w nocy. "

"A tymczasem, póki jeszcze pamięta... M jak małe, A jak aroganckie, T jak trudne. I już. Cholera, czy tam nie powinno być jeszcze jedno T na końcu? Małe, Aroganckie ,Trudne - do usuniecia- Tałatajstwo?"
Damon



Gdy wychodziły z pokoju, Caroline zaczęła nucić wysokim, dziecinnym głosikiem.
-Bonnie i Damon siedzą na drzewie,
całują i obejmują siebie.
Najpierw miłość, potem ślub i wesele,
będzie w domu wampirzątek wiele.

Cytaty z filmu:

 

"Podoba mi się ten nasz trójkąt. Nie spieprzcie tego" Damon do Stefana i Eleny leżących w łóżku

 

Damon: Czemu miałbym ci zaufać?
Stefan: Bo jestem twoim bratem...
Damon: Nie, to nie pomoże.
Stefan: Ponieważ chcę żebyś zniknął.
Damon: Ok.

 

"Wierz lub nie, Stefan, ale niektórych dziewczyn nie muszę przekonywać. Niektóre nie mogą się oprzeć mojej urodzie, stylowi i urokowi osobistemu. I mojemu brakowi oporów przed słuchaniem Taylor Swift." Damon

 

"Wampiry się nie rozmnażają. Ale kochamy próbować" Damon

 

"A potem wzeszło słońce i nastała szara rzeczywistość" Elena, Stefan


Uwielbiam te wejścia Damona:)

Biorę udział w rozdaniu "jesienne porządki" u one little smile


2 komentarze:

  1. naprawde? a po cyzm maja taki stan? <3
    nie klubie tych filmow o wampirach ^^ ale to rpze zuprzedzenie bo mama je kocha xD

    OdpowiedzUsuń
  2. cytaty zajebiste ale najbardziej podobają mi się wejście Damona gdy Elena z Stefanem leżą w łóżku :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie