czwartek, 11 sierpnia 2011

Góry poniedziałek/wtorek

W poniedziałek byliśmy w dolinie Kościeliskiej gdzie cały czas padał deszcz! W jaskini mylnej było pełno wody i wszyscy co tam poszli byli cali w błocie. Ale i tak było fajnie:) W schronisku było pełno ludzi, trochę tam poczekaliśmy na grupę która poszła do innych jaskiń. Gdy szliśmy z powrotem lało jeszcze mocniej, ale chyba gdyby nie padało nie byłoby tak fajnie:)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wtorek był dniem wyjazdu. Śniadanie było jak zwykle o 8.00. Później ci co się nie spakowali mieli godzinkę na spakowanie się. O 9.00 wszystkie bagaże były już w autobusie i robiliśmy zdjęcia grupowe. Pół godziny później wszyscy siedzieli już w autobusie i ruszyliśmy ponownie na Krupówki. Mieliśmy czas do 12.45, bo mieliśmy wyjechać o 13.00.  W czasie drogi mieliśmy kilka przystanków. Jeden był w karczmie by wszyscy mogli zjeść obiad. Po obiedzie ruszyliśmy dalej. Droga minęła na rozmowach z Natalią i słuchaniu muzyki z mojego Mp3. Jakoś koło 22.00 przybyliśmy na parking pod Soprano, skąd każdy udał się do domu

Uwielbiam ten filmik! Oglądałam go ciągle podczas wycieczki na telefonie!