czwartek, 25 sierpnia 2011

Września

Dzisiaj znowu byłam we Wrześni. Spotkałam się z Niką, Piotrkiem i Damianem. Łaziliśmy jak zwykle po mieście. W końcu usiedliśmy pod domem kultury i okazało się, że Nika musi iść i zostałam z chłopakami. Powspominaliśmy dawne czasy. Na końcu wylądowaliśmy niedaleko miejsca gdzie kiedyś mieszkałam. Bywam tam prawie codziennie, bo moi dziadkowie tam mieszkają, ale znowu chodzić tam ze znajomymi tak jak wtedy gdy miało się 7 lat super rzecz. Koło 20.00 rodzice mnie zabrali do domu, bo akurat byli na zakupach.
Od kilku dni czułam się jakoś nieswojo na blogu. Zmieniłam trochę wygląd bloga i jest lepiej. Jutro postaram się zrobić lepsze logo;)


Piosenka na dziś:

2 komentarze:

  1. tamten tytuł bloga był lepszy :) ten ma charakter taki jak byś była zdesperowana .
    ta piosenka kojarzy mi się z tymi wakacjami !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny dzień.
    wygląd bloga ładny ;)
    nie lubię tej piosenki ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze:*
Jeśli chcesz reklamować bloga metodą kopiuj-wklej to odpuść sobie, bo i tak nic z tego nie wyjdzie